• 21.09.2022
    ACTIVITY-BASED MANAGEMENT ACCOUNTING

Segreteria didattica ACTIVITY-BASED MANAGEMENT ACCOUNTING - Prof. Fabio Santini Si avvisano tutti gli interessati che le lezioni di ACTIVITY-BASED MANAGEMENT ACCOUNTING inizieranno domani 22 settembre 2022, secondo l'orario pubblicato.

• 16.09.2022
    Sospensione delle attività didattiche dal 23 al 26 settembre 2022

Si informa la comunità studentesca che, con Decreto Rettorale n. 2458 del 02/09/2022, è stata deliberata la sospensione delle attività didattiche dal 23 al 26 settembre 2022  al fine di garantire la possibilità di partecipazione alle prossime elezioni politiche del 25 settembre 2022.

Second conference EuFestTSG with UNIPG (Economics Department)
At University of the Studies of Perugia – Aula Magna

locandina eufesttsg conf 26 sett economia
WORKSHOP:
“SPORTS AND TRADITIONAL GAMES AND OUTDOOR PRACTICES FOR THE ENHANCEMENT OF CITIES, PLACES AND SPACES AND TOURISM.”
Greetings:
Francesco Scaglione, President of the degree course Economics of Tourism
Andrea Romizi, Mayor of Perugia
Enzo Casadidio – President of FIGeST
Domenico Ignozza – President of CONI Umbria Introduction

ROUND TABLE:
Coordinates: Simona Bigerna and Paolo Polinori, Department of Economics of the University of Perugia;
Interventions: Amateur Sports Associations and local representatives FIGeST, European representatives of traditional sports and games and territorial representatives of historical events.
Findings: Francesco Scaglione, President of the degree course Economics of Tourism.

9.30 – 12.30 AM
EUFestTSG, 2 nd TAFISA European Sport for All Games Festival, INTERACT Festival and demonstrations at the Santa Giuliana stadium, in Pian di Massiano and in the historic centre of Perugia.